Forever
Привет и Добре дошли в Ню Йорк. Искаме да ви запознаем с едно от най - важните неща за нас с екипа, поговорихме установихме, че рп форумите напълно замират. Факт и жалкото е, че превърнахме форумите си в тъмблр, преди да започнем всички да пишем гиф рп, по всеки един форум имаше над 50 потребителя, а сега от както във форумите не се случва нищо интересно и всеки втори пише гиф, не можеш да видиш и 10 активни потребителя.

За това ние решихме да процедираме така,потребител който няма две активни рп-та, не може да пише гиф рп. За това ще помолим всички, които вече имат активни гиф рп-та, да започнат и нормални в противен случай ще заключим темите ви.

Поздрави, администрацията.
Forever
Привет и Добре дошли в Ню Йорк. Искаме да ви запознаем с едно от най - важните неща за нас с екипа, поговорихме установихме, че рп форумите напълно замират. Факт и жалкото е, че превърнахме форумите си в тъмблр, преди да започнем всички да пишем гиф рп, по всеки един форум имаше над 50 потребителя, а сега от както във форумите не се случва нищо интересно и всеки втори пише гиф, не можеш да видиш и 10 активни потребителя.

За това ние решихме да процедираме така,потребител който няма две активни рп-та, не може да пише гиф рп. За това ще помолим всички, които вече имат активни гиф рп-та, да започнат и нормални в противен случай ще заключим темите ви.

Поздрави, администрацията.

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 BECkZNl
Welcome

Може би сте чували за пленителния Ню Йорк, усещали сте неоновите му светлини как изгарят очите ви нощем, чували сте множеството мелодии, които се преплитат с бръмченето на колите, вдишвали сте от порочния му въздух, само сте се плъзгали по неговата повърхност. Никога не сте погледнали отвъдна пленителността, където ще намерите нещо по-пленително, по-пристрастяващо.. а именно тъмната страна на озарения със светлини град.

have fun..

xoxo - the admins
BGtop
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 CtykNiG
Вход

Забравих си паролата!

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 64s8qOR
Latest topics
» The Bahama's resort
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyСря Фев 17, 2016 7:42 pm by Autumn Schade

» Jay's apartment six days ago / Erin & Jay/
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyЧет Яну 21, 2016 6:04 am by Autumn Schade

» "Dear Autumn Café"
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyСъб Яну 16, 2016 7:31 pm by Erin Alexander Schade

» Althea's penthouse
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyПет Яну 15, 2016 6:36 pm by Noya Fairburd

» The zoo
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyЧет Юли 16, 2015 12:17 am by Reagan*

» Buddy for Past or Future
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyСря Май 27, 2015 5:01 pm by ALEX ♣

» "I'll never let that happen again" / six days ago/ Alex & Autumn & Jaden & Charlotte & Noya
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyПон Май 25, 2015 6:27 pm by Erin Alexander Schade

» SUiTE 1313-G
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyСря Май 13, 2015 5:02 am by Jaden Haas

» Erin Schade's home
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 EmptyСря Май 13, 2015 1:07 am by Erin Alexander Schade

Staff
Charlotte Liberté.
administrator;;24;;nina dobrev;;medicine

-sahara
administrator;;22;;crystal reed;;host

Alexander Flemming
moderator;;26;;max irons;;host

maraya-
moderator;;21;;doutzen kroes;;citizen

melancholia.
moderator;;20;;Lilly Colins;;immortal

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 WDzVqMw

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Страница 3 от 13 Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next

Предишната тема Следващата тема Go down

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 Empty Re: What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 1:58 am

[You must be registered and logged in to see this image.]
- Сериозен съм, малката.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Брой мнения : 176

Върнете се в началото Go down

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 3 Empty Re: What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 2:04 am

-Как ме нарече?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Брой мнения : 189

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 2:06 am

- Малката. Отива ти.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 2:10 am

-Кажи го още веднъж и ще ти откъсна езика!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 2:13 am

- Добре... ще те целуна отново скоро... малката.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 2:14 am

-Моля?Кога съм казала,че искам да ме целунеш?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 2:15 am

- Виждам го в очите ти.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 2:16 am

-О,моля те!Не ме разсмивай.Тръгвай си Александър!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 2:17 am

- Знам, че и ти си мислеше за целувката. И че заспа с мисълта за мен. Не е нужно да го казваш на глас, просто го признай пред себе си.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 2:21 am

-Знаеш ли какво ще кажа на глас?Ти си кретен!Абсолютен откачалник.Казваш,че засега никоя не ти е отказвала?Е,познай.Искам да се запознаеш с момичето,което ще ти откаже сега.Казваш ми малката?Но малката може да ти срита нищожния задник без дори да се затрудни.Играеш някакви глупави игри,а нямаш представа пред кого всъщност стоиш!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 5:14 pm

- Ще те спечеля, Вивиан. Дори да е последното нещо, което някога ще направя.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 9:07 pm

Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 10:09 pm

- А ти си кучка.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 11:05 pm

-Знам,благодаря ти.И ти си ебалник,но не ти казвам нищо.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 11:06 pm

- Че кое му е лошото на това?
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 11:08 pm

-Какво точно искаш от мен?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 11:09 pm

- Не знам. Трудно е да реша.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 11:10 pm

-Колко жалко,че нямам намерението да те чакам да решиш.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 11:14 pm

- Вече го направих. Искам всичко.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 11:15 pm

-Какво трябва да значи това?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 11:17 pm

- Че всяка частица от теб ще ми принадлежи.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 11:39 pm

-Шегуваш се нали?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 11:41 pm

- Да. Би било прекалено хубаво.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 11:42 pm

-Би било хубаво?Мислиш ли?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 11:43 pm

- Не. Нямам нужда от любов.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 3 от 13 Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото