Forever
Привет и Добре дошли в Ню Йорк. Искаме да ви запознаем с едно от най - важните неща за нас с екипа, поговорихме установихме, че рп форумите напълно замират. Факт и жалкото е, че превърнахме форумите си в тъмблр, преди да започнем всички да пишем гиф рп, по всеки един форум имаше над 50 потребителя, а сега от както във форумите не се случва нищо интересно и всеки втори пише гиф, не можеш да видиш и 10 активни потребителя.

За това ние решихме да процедираме така,потребител който няма две активни рп-та, не може да пише гиф рп. За това ще помолим всички, които вече имат активни гиф рп-та, да започнат и нормални в противен случай ще заключим темите ви.

Поздрави, администрацията.
Forever
Привет и Добре дошли в Ню Йорк. Искаме да ви запознаем с едно от най - важните неща за нас с екипа, поговорихме установихме, че рп форумите напълно замират. Факт и жалкото е, че превърнахме форумите си в тъмблр, преди да започнем всички да пишем гиф рп, по всеки един форум имаше над 50 потребителя, а сега от както във форумите не се случва нищо интересно и всеки втори пише гиф, не можеш да видиш и 10 активни потребителя.

За това ние решихме да процедираме така,потребител който няма две активни рп-та, не може да пише гиф рп. За това ще помолим всички, които вече имат активни гиф рп-та, да започнат и нормални в противен случай ще заключим темите ви.

Поздрави, администрацията.

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 BECkZNl
Welcome

Може би сте чували за пленителния Ню Йорк, усещали сте неоновите му светлини как изгарят очите ви нощем, чували сте множеството мелодии, които се преплитат с бръмченето на колите, вдишвали сте от порочния му въздух, само сте се плъзгали по неговата повърхност. Никога не сте погледнали отвъдна пленителността, където ще намерите нещо по-пленително, по-пристрастяващо.. а именно тъмната страна на озарения със светлини град.

have fun..

xoxo - the admins
BGtop
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 CtykNiG
Вход

Забравих си паролата!

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 64s8qOR
Latest topics
» The Bahama's resort
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyСря Фев 17, 2016 7:42 pm by Autumn Schade

» Jay's apartment six days ago / Erin & Jay/
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyЧет Яну 21, 2016 6:04 am by Autumn Schade

» "Dear Autumn Café"
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyСъб Яну 16, 2016 7:31 pm by Erin Alexander Schade

» Althea's penthouse
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyПет Яну 15, 2016 6:36 pm by Noya Fairburd

» The zoo
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyЧет Юли 16, 2015 12:17 am by Reagan*

» Buddy for Past or Future
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyСря Май 27, 2015 5:01 pm by ALEX ♣

» "I'll never let that happen again" / six days ago/ Alex & Autumn & Jaden & Charlotte & Noya
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyПон Май 25, 2015 6:27 pm by Erin Alexander Schade

» SUiTE 1313-G
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyСря Май 13, 2015 5:02 am by Jaden Haas

» Erin Schade's home
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 EmptyСря Май 13, 2015 1:07 am by Erin Alexander Schade

Staff
Charlotte Liberté.
administrator;;24;;nina dobrev;;medicine

-sahara
administrator;;22;;crystal reed;;host

Alexander Flemming
moderator;;26;;max irons;;host

maraya-
moderator;;21;;doutzen kroes;;citizen

melancholia.
moderator;;20;;Lilly Colins;;immortal

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 WDzVqMw

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Страница 11 от 13 Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next

Предишната тема Следващата тема Go down

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 Empty Re: What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:11 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
-Как ще реагира брат ти на всичко това?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Брой мнения : 189

Върнете се в началото Go down

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 11 Empty Re: What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Cley Evans. Съб Мар 21, 2015 11:16 pm

- Предполага се, че ти си тази, която го познава.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Брой мнения : 83

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:22 pm

-Нека ти кажа.Ще те убие,а след това ще влезе в затвора заради теб.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Съб Мар 21, 2015 11:24 pm

- Истински герой, а?
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:26 pm

-Е по-добър е от теб сигурна съм.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Съб Мар 21, 2015 11:29 pm

- Както казах - не го познавам. Но ти не познаваш мен.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:31 pm

-След снощното ти представление ... не съм сигурна,че искам.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Съб Мар 21, 2015 11:35 pm

- Отмъстих си за липсата на храна. Беше наистина грубо.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:37 pm

-Не мога да готвя ясно!Не съм се учила никога!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Съб Мар 21, 2015 11:42 pm

- Запиши се на готварски курс. Купи си няколко готварски книги. Сигурен съм, че русата ти главица ще се справи с това.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:44 pm

-Мразя те!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Съб Мар 21, 2015 11:46 pm

- И аз ще се радвам да се видим по-късно, бебчо. Чао.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:48 pm

-Надявам се да те блъсне нещо.Или да пропаднеш в някоя шахта!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Съб Мар 21, 2015 11:49 pm

- Не се тревожи. В краен случай ще използвам твоя пистолет, за да се избавя от мъките си.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:50 pm

-Просто се разкарай!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Съб Мар 21, 2015 11:57 pm

- До по-късно, бебчо.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Съб Мар 21, 2015 11:59 pm

-Виждал ли си Доминик?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Нед Мар 22, 2015 12:00 am

- Не.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Нед Мар 22, 2015 12:14 am

-Мисля,че нещо му има на мотора ти.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Нед Мар 22, 2015 12:21 am

- Не ми казвай, че разбираш от мотори.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Нед Мар 22, 2015 12:22 am

-Аз не,но се надявам,че ти знаеш как да го поправиш.
-Приятен ден!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Нед Мар 22, 2015 12:25 am

Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Нед Мар 22, 2015 12:27 am

Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Cley Evans. Нед Мар 22, 2015 12:28 am

- Написах ти всичко, от което се нуждая, за да си поправя мотора, който ти счупи. Частите да са в гаража най-късно утре до обяд.
Cley Evans.
Cley Evans.
Criminal
Criminal

Писане by Anastasia. Нед Мар 22, 2015 12:29 am

-Това няма да стане.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 11 от 13 Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото