Forever
Привет и Добре дошли в Ню Йорк. Искаме да ви запознаем с едно от най - важните неща за нас с екипа, поговорихме установихме, че рп форумите напълно замират. Факт и жалкото е, че превърнахме форумите си в тъмблр, преди да започнем всички да пишем гиф рп, по всеки един форум имаше над 50 потребителя, а сега от както във форумите не се случва нищо интересно и всеки втори пише гиф, не можеш да видиш и 10 активни потребителя.

За това ние решихме да процедираме така,потребител който няма две активни рп-та, не може да пише гиф рп. За това ще помолим всички, които вече имат активни гиф рп-та, да започнат и нормални в противен случай ще заключим темите ви.

Поздрави, администрацията.
Forever
Привет и Добре дошли в Ню Йорк. Искаме да ви запознаем с едно от най - важните неща за нас с екипа, поговорихме установихме, че рп форумите напълно замират. Факт и жалкото е, че превърнахме форумите си в тъмблр, преди да започнем всички да пишем гиф рп, по всеки един форум имаше над 50 потребителя, а сега от както във форумите не се случва нищо интересно и всеки втори пише гиф, не можеш да видиш и 10 активни потребителя.

За това ние решихме да процедираме така,потребител който няма две активни рп-та, не може да пише гиф рп. За това ще помолим всички, които вече имат активни гиф рп-та, да започнат и нормални в противен случай ще заключим темите ви.

Поздрави, администрацията.

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander BECkZNl
Welcome

Може би сте чували за пленителния Ню Йорк, усещали сте неоновите му светлини как изгарят очите ви нощем, чували сте множеството мелодии, които се преплитат с бръмченето на колите, вдишвали сте от порочния му въздух, само сте се плъзгали по неговата повърхност. Никога не сте погледнали отвъдна пленителността, където ще намерите нещо по-пленително, по-пристрастяващо.. а именно тъмната страна на озарения със светлини град.

have fun..

xoxo - the admins
BGtop
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander CtykNiG
Вход

Забравих си паролата!

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander 64s8qOR
Latest topics
» The Bahama's resort
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyСря Фев 17, 2016 7:42 pm by Autumn Schade

» Jay's apartment six days ago / Erin & Jay/
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyЧет Яну 21, 2016 6:04 am by Autumn Schade

» "Dear Autumn Café"
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyСъб Яну 16, 2016 7:31 pm by Erin Alexander Schade

» Althea's penthouse
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyПет Яну 15, 2016 6:36 pm by Noya Fairburd

» The zoo
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyЧет Юли 16, 2015 12:17 am by Reagan*

» Buddy for Past or Future
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyСря Май 27, 2015 5:01 pm by ALEX ♣

» "I'll never let that happen again" / six days ago/ Alex & Autumn & Jaden & Charlotte & Noya
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyПон Май 25, 2015 6:27 pm by Erin Alexander Schade

» SUiTE 1313-G
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyСря Май 13, 2015 5:02 am by Jaden Haas

» Erin Schade's home
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander EmptyСря Май 13, 2015 1:07 am by Erin Alexander Schade

Staff
Charlotte Liberté.
administrator;;24;;nina dobrev;;medicine

-sahara
administrator;;22;;crystal reed;;host

Alexander Flemming
moderator;;26;;max irons;;host

maraya-
moderator;;21;;doutzen kroes;;citizen

melancholia.
moderator;;20;;Lilly Colins;;immortal

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander WDzVqMw

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Страница 1 от 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next

Предишната тема Следващата тема Go down

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander Empty What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Alexander Flemming. Чет Мар 12, 2015 11:46 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
- Добра тренировка беше, Клей.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Брой мнения : 176

Върнете се в началото Go down

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander Empty Re: What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Anastasia. Чет Мар 12, 2015 11:48 pm

-Хубава гледка,благодаря.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Брой мнения : 189

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander Empty Re: What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Alexander Flemming. Чет Мар 12, 2015 11:50 pm

- Момиче с вкус. Харесвам те.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Чет Мар 12, 2015 11:53 pm

-Жалко само,че очаквах повече от физиономията.Каква загуба ...
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Чет Мар 12, 2015 11:54 pm

- Хм... аз също очаквах повече от задника ти, но... Каква загуба.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Чет Мар 12, 2015 11:57 pm

-Момиче със задник като моя не бива дори да разговаря с момче с лице като твоето.Или беше нещо такова,не знам видях го в един филм.
-Аз съм Вивиан.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:00 am

- Момиче с обноски на кучка не бива да разговаря с момче, което изрича комплименти. Не знам, сега ми хрумна.
- Александър. Удоволствието е мое.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:02 am

-Признавам,че е добро ... Александър.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:04 am

- Вече можеш да ме целунеш. Виви.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:08 am

-Иска ти се ...
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:10 am

- Дори да е така... лошо ли е?
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:12 am

-Не знам.Не те познавам.Може да си сериен убиец,крадец,изнасилвач.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:15 am

- Ако бях сериен убиец вече щеше да си мъртва. Ако бях крадец,чантата ти нямаше да виси на рамото ти, а аз нямаше да си хабя думите. А относно изнасилвача... е, харесвам го грубо, но все още никоя не ми е отказвала.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:17 am

-Тогава предполагам,че нищо не ти пречи.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:19 am

- Не. Но ще те оставя сама да пожелаеш да ме целунеш.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:40 am

-Това няма как да се случи.Едва ли ще те видя отново.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:42 am

- В такъв случай...
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:43 am

Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:44 am

- Ммм...
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:47 am

-Добре,приятно беше,а сега ще вървя.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:48 am

- Излез с мен утре.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:51 am

-Това е сладко.Но не мога.Ще пътувам за Европа и ще се върна след седмица.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:55 am

- До следващия четвъртък значи.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пет Мар 13, 2015 12:57 am

-Няма да приемеш не за отговор нали?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пет Мар 13, 2015 12:58 am

- А ти?
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото