Forever
Привет и Добре дошли в Ню Йорк. Искаме да ви запознаем с едно от най - важните неща за нас с екипа, поговорихме установихме, че рп форумите напълно замират. Факт и жалкото е, че превърнахме форумите си в тъмблр, преди да започнем всички да пишем гиф рп, по всеки един форум имаше над 50 потребителя, а сега от както във форумите не се случва нищо интересно и всеки втори пише гиф, не можеш да видиш и 10 активни потребителя.

За това ние решихме да процедираме така,потребител който няма две активни рп-та, не може да пише гиф рп. За това ще помолим всички, които вече имат активни гиф рп-та, да започнат и нормални в противен случай ще заключим темите ви.

Поздрави, администрацията.
Forever
Привет и Добре дошли в Ню Йорк. Искаме да ви запознаем с едно от най - важните неща за нас с екипа, поговорихме установихме, че рп форумите напълно замират. Факт и жалкото е, че превърнахме форумите си в тъмблр, преди да започнем всички да пишем гиф рп, по всеки един форум имаше над 50 потребителя, а сега от както във форумите не се случва нищо интересно и всеки втори пише гиф, не можеш да видиш и 10 активни потребителя.

За това ние решихме да процедираме така,потребител който няма две активни рп-та, не може да пише гиф рп. За това ще помолим всички, които вече имат активни гиф рп-та, да започнат и нормални в противен случай ще заключим темите ви.

Поздрави, администрацията.

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 BECkZNl
Welcome

Може би сте чували за пленителния Ню Йорк, усещали сте неоновите му светлини как изгарят очите ви нощем, чували сте множеството мелодии, които се преплитат с бръмченето на колите, вдишвали сте от порочния му въздух, само сте се плъзгали по неговата повърхност. Никога не сте погледнали отвъдна пленителността, където ще намерите нещо по-пленително, по-пристрастяващо.. а именно тъмната страна на озарения със светлини град.

have fun..

xoxo - the admins
BGtop
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 CtykNiG
Вход

Забравих си паролата!

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 64s8qOR
Latest topics
» The Bahama's resort
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyСря Фев 17, 2016 7:42 pm by Autumn Schade

» Jay's apartment six days ago / Erin & Jay/
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyЧет Яну 21, 2016 6:04 am by Autumn Schade

» "Dear Autumn Café"
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyСъб Яну 16, 2016 7:31 pm by Erin Alexander Schade

» Althea's penthouse
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyПет Яну 15, 2016 6:36 pm by Noya Fairburd

» The zoo
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyЧет Юли 16, 2015 12:17 am by Reagan*

» Buddy for Past or Future
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyСря Май 27, 2015 5:01 pm by ALEX ♣

» "I'll never let that happen again" / six days ago/ Alex & Autumn & Jaden & Charlotte & Noya
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyПон Май 25, 2015 6:27 pm by Erin Alexander Schade

» SUiTE 1313-G
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyСря Май 13, 2015 5:02 am by Jaden Haas

» Erin Schade's home
 What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 EmptyСря Май 13, 2015 1:07 am by Erin Alexander Schade

Staff
Charlotte Liberté.
administrator;;24;;nina dobrev;;medicine

-sahara
administrator;;22;;crystal reed;;host

Alexander Flemming
moderator;;26;;max irons;;host

maraya-
moderator;;21;;doutzen kroes;;citizen

melancholia.
moderator;;20;;Lilly Colins;;immortal

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 WDzVqMw

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Страница 6 от 13 Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next

Предишната тема Следващата тема Go down

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 Empty Re: What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Anastasia. Нед Мар 15, 2015 9:20 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
-Една вечер ходихме на гости при едни наши общо познати.Пийнахме малко повече.Той беше по-пиян от мен затова аз шофирах.Е,не прецених някои неща както трябва и той просто остана за място.За нещастие аз оцелях.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Брой мнения : 189

Върнете се в началото Go down

What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander - Page 6 Empty Re: What we have is bigger than that. I love you, and beneath all that logic, calculation, and superstition, I know you love me too. - Anastasia and Alexander

Писане by Alexander Flemming. Нед Мар 15, 2015 9:24 pm

- Сигурен съм, че въпреки всичко не би искал да гледа как прекарваш живота си като се самосъжаляваш.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Брой мнения : 176

Писане by Anastasia. Нед Мар 15, 2015 9:25 pm

-И защо трябва да приемам точно твоите съвети?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Нед Мар 15, 2015 9:26 pm

- Защото съм прав.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Нед Мар 15, 2015 9:27 pm

-Времето ти изтече.Изпрати се сам.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Нед Мар 15, 2015 9:30 pm

- Защо винаги бягаш?
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Нед Мар 15, 2015 9:32 pm

-Какво точно искаш от мен?Кажи ми го веднъж за винаги!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Нед Мар 15, 2015 9:34 pm

- Искам теб, Вивиан.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Нед Мар 15, 2015 9:35 pm

-Съжалявам,но не мога.Все още обичам съпруга си.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Нед Мар 15, 2015 9:37 pm

Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Нед Мар 15, 2015 9:39 pm

-Какво има?Защо се усмихваш така?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Нед Мар 15, 2015 9:40 pm

- Не знам. Тоя тип е бил късметлия.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Нед Мар 15, 2015 9:42 pm

-Не.По-скоро аз бях щастливката.Той беше всичко,от което някога съм се нуждаела.
-И ми липсва.Всеки ден,всяка секунда.Днес става година от катастрофата,а тази година ми се стори век.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пон Мар 16, 2015 5:07 pm

- Нямаш представа колко си красива така, Ана... усмихвайки се докато говориш за него, а очите ти блестят развълнувани.
- Сигурен съм, че той бди над теб. Че където и да е, те пази и че би дал всичко, за да те види щастлива отново.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пон Мар 16, 2015 5:27 pm

-Ана?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пон Мар 16, 2015 5:40 pm

- Какво?
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пон Мар 16, 2015 6:06 pm

-Каза Ана.Защо?
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пон Мар 16, 2015 6:28 pm

- Не съм казал "Ана". Причуло ти се е.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пон Мар 16, 2015 7:08 pm

-Не съм глуха Александър!
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пон Мар 16, 2015 7:22 pm

- А аз не съм те нарекъл "Ана".
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Пон Мар 16, 2015 7:40 pm

-Доколкото помня,щеше да си тръгваш.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Пон Мар 16, 2015 7:42 pm

- И няма да вършиш глупости?
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Вто Мар 17, 2015 2:59 pm

-Не ти влиза в работата.
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Alexander Flemming. Вто Мар 17, 2015 3:38 pm

- Тогава оставам.
Alexander Flemming.
Alexander Flemming.

Писане by Anastasia. Вто Мар 17, 2015 4:07 pm

-Александър ...
Anastasia.
Anastasia.
Criminal
Criminal

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 6 от 13 Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото